FAQs

NAKUPOVÁNÍ


  • Po výběru požadovaných hodinek pokračujte kliknutím na tlačítko "Koupit".
  • Krátce po odeslání objednávky obdržíte potvrzující e-mail s číslem vaší objednávky. Případně v něm budou uvedeny rovněž informace o platebních údajích a dalších krocích.
  • Náš zákaznický tým vás také bude telefonicky či e-mailem kontaktovat, aby potvrdil vaše údaje a ověřil, zda nepotřebujete s něčím pomoci (úprava řemínků, dárkové balení výrobků atd.).
  • To záleží na modelu, značce a konkrétním kusu, ale o individuálních cenách lze vyjednávat
  • Pro učinění nabídky prosím použijte tlačítko "NAVRHNOUT CENU"; náš zákaznický tým vaši nabídku do 24/48 hodin přezkoumá a poté vás bude kontaktovat
  • Berte prosím na vědomí, že výrazně nízké nabídky budou automaticky zamítnuty
  • V současné době nabízíme jako platební metodu pouze bankovní převod. Metoda bankovního převodu nám umožňuje nabídnout jedny z nejlepších cen na trhu
  • K platbě nabízíme různé bankovní účty ve více měnách, aby společnost Chronoexpert ani její zákazníci nemuseli hradit poplatky za převody měn
    • EURO účet – vedený u banky Bankinter S.A.
    • USD – účet TransferWise
    • AUD – účet TransferWise
  • Platby na účty TransferWise jsou v průměru zaevidovány za méně než 3 hodiny
  • V případě plateb zaslaných na nás běžný účet u banky Bankinter může trvat od 24 hodin do 4 dnů, než taková platba dorazí
    • Hodinky pro vás budou po tuto dobu rezervovány (maximálně 7 dní) a ihned po zúčtování platby odeslány
  • Pro urychlení platebního procesu nám prosím zašlete doklad o zaplacení
  • Ano, samozřejmě. Zboží si můžete objednat i přes telefon. Obraťte se prosím na náš zákaznický tým na čísle +34 94 439 27 85
  • Jsme vám k dispozici po-čt 9:00 – 18:30, pá 9:00 – 14:30.
  • Jiné platební metody nejsou v tuto chvíli k dispozici, ale v nejbližší době budou představeny
  • Naši dodavatelé jsou z celého světa. Zajistit kód LC či kód země však ve všech případech není vždy možné. Neváhejte se nás však zeptat!
  • Některé konkrétní hodinky mají tržní hodnotu vyšší než je jejich maloobchodní cena. Vše záleží na poptávce, ale snažíme se hodinky pořizovat za co nejlepší ceny.
  • Řemínky dodáváme s přídavnými články, avšak hodinky obvykle dobře padnou na průměrně velké zápěstí. Další články a řemínky lze v případě potřeby dokoupit

DOPRAVA


  • Ano, Chronoexpert poskytuje dopravu zcela zdarma do všech zemí EU. Ceny jsou včetně DPH
  • Všechny výrobky jsou odesílány z naší centrály v EU (Španělsko – Bilbao).
  • Za dodávky do zemí mimo EU však může být nutné uhradit dodatečné dovozní/celní poplatky.
  • Ne. Při nákupu z území Evropské unie se nehradí žádná cla ani další daně
  • Všechny výrobky jsou odesílány z naší centrály v EU (Španělsko – Bilbao)
  • Ve chvíli, kdy bude vaše sledovací číslo k dispozici, vám je zašleme. Naším poskytovatelem dopravních služeb je společnost DHL; své sledovací číslo tedy zadejte zde: https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert dopravuje i mimo EU. Za tyto dodávky však může být nutné uhradit dodatečné celní poplatky pro konkrétní zemi
  • Zákazník také nese odpovědnost za veškeré další poplatky, které budou připočteny k nákupní ceně
  • Pro bližší informace doporučujeme obrátit se na váš celní úřad

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ


  • Cílem společnosti Chronoexpert je naprostá spokojenost zákazníků a požitek z nakupování. Nabízíme bezproblémovou, 14denní politiku vracení výrobků
  • Pokud si z jakéhokoliv důvodu budete přát své hodinky vrátit nebo je vyměnit, vyhovíme vaší žádosti co nejrychleji
  • Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zaplacená částka vám bude po kontrole našimi odborníky vrácena za použití stejných platebních prostředků, jaké byly použity při nákupu
    • Může trvat až 10 pracovních dní, než se vrácení peněz projeví na vašem účtu použitém při nákupu
  • DŮLEŽITÉ
    • Zboží musí být vráceno v přesně takovém stavu, v jakém bylo doručeno
    • Zboží použité nebo opotřebované během lhůty pro vrácení nebo zboží se škrábanci nelze vrátit
    • Nemůžeme přijmout takové zboží, které bylo personalizováno (včetně rytí), poškozeno nebo opotřebováno
  • Rovněž můžeme provést odpočet či naúčtovat poplatek za vrácení ve výši až 15 % kupní ceny. Tato refundace může být uplatněna za snížení hodnoty zboží v důsledku zbytečné manipulace z vaší strany
    • Např. nenošené hodinky opatřené samolepkami – odstranění samolepek nebo používání nenošených hodinek bude mít za následek odpočet až 15 % z ceny při vrácení výrobku z důvodu snížení jeho hodnoty
  • Náklady na vrácení zboží nese zákazník. Doporučujeme používat stejnou dodací službu, jakou používá společnost Chronoexpert; za ztracené zásilky NENESEME odpovědnost
  • Zboží používané či opotřebované během lhůty pro vrácení nebo zboží poškrábané nebude přijato. Dle našeho uvážení uplatníme srážku či naúčtujeme poplatek za vrácení
  • Zboží, které bylo poškozeno, otevřeno pro kontrolu nebo bylo upraveno
  • Zboží NENÍ přesně v takovém stavu, v jakém bylo dodáno:
    • Bez originálních nálepek, štítků
    • Bez originální dokumentace a originálního obalu
  • Kontaktujte zákaznický tým společnosti Chronoexpert do 14 dní. Můžete tak učinit u zcela nepoužitého zboží od data odeslání za účelem vyžádání schválení reklamace
  • Jakmile bude reklamace schválena, poskytneme vám dodací údaje, abyste mohli pokračovat
  • Náklady na poštovné a balné při vracení zboží hradíte vy. Prosím využijte služeb renomované přepravní společnosti. Pro rychlou doručovací službu s možností sledování zásilek použijte DHL nebo FedEx a nezapomeňte si uschovat doklad o odeslání. Jinak může být vrácení zboží zamítnuto
  • Zásilka musí obsahovat veškerý původní obsah, včetně hodinek, krabiček, dokumentů, příslušenství, řemínkových článků, řemínků, spon a ověřovacích dokumentů
  • Jinak může být vrácení zboží zamítnuto
  • DŮLEŽITÉ: Prodeje mimo Evropskou unii jsou konečné

ZÁRUKA


  • Na každé hodinky zakoupené u společnosti Chronoexpert se vztahuje dvanáctiměsíční mechanická záruka. Tato záruka doplňuje standardní záruku poskytovanou výrobcem (pokud tato stále platí).
  • Naše záruka se vztahuje na mechanické a pohybové vady
  • Záruka se nevztahuje na:
    • Poškození v důsledku externích vlivů či nesprávným použitím: pád hodinek, poškození při nárazu, poškození otřesem, nesprávná manipulace, přetočení hodinek
    • Řemínky, náramky a zapínání
    • Kapesní hodinky
    • Pohony Quartz
    • Poškození způsobené vodou, pokud není na faktuře uvedeno jinak
  • Provedením servisu třetí stranou, otevřením výrobku, úpravami či opravami nárok na záruku zaniká
  • V případě potřeby uplatnění reklamace kontaktujte vždy pouze nás. Náš zákaznický tým vám pomůže s dalšími kroky: kontaktujte prosím náš zákaznický tým telefonicky, nebo zašlete e-mail na adresu info@chronoexpert.com

KONTAKT A DALŠÍ INFORMACE


  • Pokud máte dotazy ohledně naší společnosti, výrobků, registračního procesu, dodacích podmínek nebo čehokoliv jiného, náš profesionální tým vám rád pomůže
  • Jsme vám k dispozici na telefonu, v aplikaci WhatsApp a po e-mailu. Rádi vám pomůžeme!
    • Telefonický kontakt na zákaznický servis Chronoexpert – +34 94 439 27 85
    • E-mailová adresa – info@chronoexpert.com
  • Pracovní doba: Po-čt 9:00 – 18:30, pá 9:00 – 14:30.
  • Chronoexpert sídlí ve městě Bilbao (severní Španělsko). V současné době nemáme k dispozici maloobchodní prostory ani předváděcí místnost
  • Nejprve si prosím zkuste obnovit heslo pomocí odkazu "Zapomněli jste své heslo". Pokud se vám to nepodaří, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info@chronoexpert.com