FAQs

Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete v sekci Často kladené otázky. Pokud požadované informace nenajdete, kontaktujte naše zákaznické oddělení, které vám pomůže s hledáním vašich dalších vysněných hodinek!

NAKUPOVÁNÍ


  • Po výběru požadovaných hodinek pokračujte kliknutím na tlačítko "Koupit".
  • Krátce po odeslání objednávky obdržíte potvrzující e-mail s číslem vaší objednávky. Případně v něm budou uvedeny rovněž informace o platebních údajích a dalších krocích.
  • Náš zákaznický tým vás také bude telefonicky či e-mailem kontaktovat, aby potvrdil vaše údaje a ověřil, zda nepotřebujete s něčím pomoci (úprava řemínků, dárkové balení výrobků atd.).
  • To záleží na modelu, značce a konkrétním kusu, ale o individuálních cenách lze vyjednávat
  • Pro učinění nabídky prosím použijte tlačítko "NAVRHNOUT CENU"; náš zákaznický tým vaši nabídku do 24/48 hodin přezkoumá a poté vás bude kontaktovat
  • Berte prosím na vědomí, že výrazně nízké nabídky budou automaticky zamítnuty
  • Můžete zaplatiti výhodně a snadno bankovním převodem a kreditní nebo debetní kartou (Mastercard, Visa, American Express, Maestro, Cartes Bancaires).
    Bankovní převod (předčasné platba): Zvolením tohoto způsobu platby dostanete po vytvoření objednávky potvrzující email s bankovními údaji společnosti Chronoexpert. Upozorňujeme, že objednávka nebude zpracována dokud neobdržíme Vaši platbu. Při převodu uveďte číslo své objednávky v důvodu platby. V závislosti od Vaší banky může trvat jeden až čtyři pracovní dny kým platba přejde.
  • K platbě nabízíme různé bankovní účty ve více měnách, aby společnost Chronoexpert ani její zákazníci nemuseli hradit poplatky za převody měn
    • EURO účet – vedený u banky Bankinter S.A.
    • GBP – účet TransferWise
    • USD – účet TransferWise
    • AUD – účet TransferWise
  • Platby na účty TransferWise jsou v průměru zaevidovány za méně než 3 hodiny
  • V případě plateb zaslaných na nás běžný účet u banky Bankinter může trvat od 24 hodin do 4 dnů, než taková platba dorazí
    • Hodinky pro vás budou po tuto dobu rezervovány (maximálně 7 dní) a ihned po zúčtování platby odeslány
  • Pro urychlení platebního procesu nám prosím zašlete doklad o zaplacení
  • Ano, samozřejmě. Zboží si můžete objednat i přes telefon. Obraťte se prosím na náš zákaznický tým na čísle +34 94 439 27 85
  • Jsme vám k dispozici po-čt 9:00 – 18:30, pá 9:00 – 14:30.
  • Nabízíte financování?

    Momentálně nabízíme platby prostřednictvím Klarna ve Finsku, Německo, Saksa, Švédsku a Dánsku a dalších vybraných krajinách. Podmínky závisí od krajiny.
  • Naši dodavatelé jsou z celého světa. Zajistit kód LC či kód země však ve všech případech není vždy možné. Neváhejte se nás však zeptat!
  • Některé konkrétní hodinky mají tržní hodnotu vyšší než je jejich maloobchodní cena. Vše záleží na poptávce, ale snažíme se hodinky pořizovat za co nejlepší ceny.
  • Poskytujeme všechny dodatečné články, ale obecně hodinky padnou na průměrné zápěstí. V případě potřeby si je možné zakoupit dodatečné články a řemínky. V případě potřeby se obraťte na náš tým, který Vám rád pomůže

    Vintage hodinky: Během jejich dlouhého „života“ se vintage hodinky nejen nosili. Obyčejně vykonávali předchozí majitelé na svých hodinkách pravidelné generální opravy (např. leštění, rozebírání za účelem inspekce atd.), a tak jsou téměř nezměněné ciferníky nebo náramky vzácnou výjimkou.
    My, Chronoexpert, nevstupujeme do procesu a vždy necháváme hodinky ve stavu, ve kterém k nám přišli a zajišťujeme pouze pravost kousku a jeho částí.

DOPRAVA


  • Ano, Chronoexpert poskytuje dopravu zcela zdarma do všech zemí EU. Ceny jsou včetně DPH
  • Všechny výrobky jsou odesílány z naší centrály v EU (Španělsko – Bilbao).
  • Za dodávky do zemí mimo EU však může být nutné uhradit dodatečné dovozní/celní poplatky.
  • Ne. Při nákupu z území Evropské unie se nehradí žádná cla ani další daně
  • Všechny výrobky jsou odesílány z naší centrály v EU (Španělsko – Bilbao)
  • Ve chvíli, kdy bude vaše sledovací číslo k dispozici, vám je zašleme. Naším poskytovatelem dopravních služeb je společnost DHL; své sledovací číslo tedy zadejte zde: https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert dopravuje i mimo EU. Za tyto dodávky však může být nutné uhradit dodatečné celní poplatky pro konkrétní zemi
  • Zákazník také nese odpovědnost za veškeré další poplatky, které budou připočteny k nákupní ceně
  • Pro bližší informace doporučujeme obrátit se na váš celní úřad

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ


  • Cílem společnosti Chronoexpert je naprostá spokojenost zákazníků a požitek z nakupování. Nabízíme bezproblémovou, 14denní politiku vracení výrobků
  • Pokud si z jakéhokoliv důvodu budete přát své hodinky vrátit nebo je vyměnit, vyhovíme vaší žádosti co nejrychleji
  • Pokud se rozhodnete zboží vrátit, zaplacená částka vám bude po kontrole našimi odborníky vrácena za použití stejných platebních prostředků, jaké byly použity při nákupu
    • Může trvat až 10 pracovních dní, než se vrácení peněz projeví na vašem účtu použitém při nákupu
  • DŮLEŽITÉ
    • Zboží musí být vráceno v přesně takovém stavu, v jakém bylo doručeno
    • Zboží použité nebo opotřebované během lhůty pro vrácení nebo zboží se škrábanci nelze vrátit
    • Jestli byl BEZPEČNOSTNÍ ŠTÍTEK poškozen, manipulovalo se s ním, nebo byl odstraněn, vrácení hodinek nepřijmeme.
    • Nemůžeme přijmout takové zboží, které bylo personalizováno (včetně rytí), poškozeno nebo opotřebováno
  • Rovněž můžeme provést odpočet či naúčtovat poplatek za vrácení ve výši až 20% kupní ceny. Tato refundace může být uplatněna za snížení hodnoty zboží v důsledku zbytečné manipulace z vaší strany
    • Např. nenošené hodinky s nálepkami - odstranění nálepek nebo používání nenošených hodinek může způsobit až 20% snížení ceny vrácení z důvodu ztráty hodnoty. Jestli bude bezpečnostní štítek odstraněn nebo se s ním bude manipulovat, hodinky nebude možné vrátit.
  • Náklady na vrácení zboží nese zákazník. Doporučujeme používat stejnou dodací službu, jakou používá společnost Chronoexpert; za ztracené zásilky NENESEME odpovědnost
  • Zboží používané či opotřebované během lhůty pro vrácení nebo zboží poškrábané nebude přijato. Dle našeho uvážení uplatníme srážku či naúčtujeme poplatek za vrácení
  • Zboží, které bylo poškozeno, otevřeno pro kontrolu nebo bylo upraveno
  • Zboží NENÍ přesně v takovém stavu, v jakém bylo dodáno:
    • Bez originálních nálepek, štítků a bezpečnostních štítků
    • Bez originální dokumentace a originálního obalu
  • Kontaktujte zákaznický tým společnosti Chronoexpert do 14 dní. Můžete tak učinit u zcela nepoužitého zboží od data odeslání za účelem vyžádání schválení reklamace
  • Jakmile bude reklamace schválena, poskytneme vám dodací údaje, abyste mohli pokračovat
  • Náklady na poštovné a balné při vracení zboží hradíte vy. Prosím využijte služeb renomované přepravní společnosti. Pro rychlou doručovací službu s možností sledování zásilek použijte DHL nebo FedEx a nezapomeňte si uschovat doklad o odeslání. Jinak může být vrácení zboží zamítnuto
  • Zásilka musí obsahovat veškerý původní obsah, včetně hodinek, krabiček, dokumentů, příslušenství, řemínkových článků, řemínků, spon a ověřovacích dokumentů
  • Jinak může být vrácení zboží zamítnuto
  • DŮLEŽITÉ: Prodeje mimo Evropskou unii jsou konečné

ZÁRUKA


  • Na každé hodinky zakoupené u společnosti Chronoexpert se vztahuje dvanáctiměsíční mechanická záruka. Tato záruka doplňuje standardní záruku poskytovanou výrobcem (pokud tato stále platí).
  • Naše záruka se vztahuje na mechanické a pohybové vady
  • Záruka se nevztahuje na:
    • Poškození v důsledku externích vlivů či nesprávným použitím: pád hodinek, poškození při nárazu, poškození otřesem, nesprávná manipulace, přetočení hodinek
    • Natahovače hodinek a tlačítka
    • Sklo, řemínky, náramky a uzávěry
    • Řemínky, náramky a zapínání
    • Kapesní hodinky
    • Pohony Quartz
    • Poškození způsobené vodou, pokud není na faktuře uvedeno jinak
  • Provedením servisu třetí stranou, otevřením výrobku, úpravami či opravami nárok na záruku zaniká
  • V případě potřeby uplatnění reklamace kontaktujte vždy pouze nás. Náš zákaznický tým vám pomůže s dalšími kroky: kontaktujte prosím náš zákaznický tým telefonicky, nebo zašlete e-mail na adresu info@chronoexpert.com
  • Jelikož dálková diagnostika není možná, můžeme Vám tyto informace poskytnout pouze po prozkoumání hodinek našimi hodináři. Kontrola hodinek většinou trvá dva až sedm dní. Pamatujte, že trvání servisu se pohybuje v rozmezí 4-8 týdnů.
  • Dopředu zkontrolujte, jestli jsou Vaše hodinky vodě odolné nebo vodotěsné. Vodě odolné modely jsou chráněny pouze proti lehkému postříkání a nejsou vhodné na používání pod vodou. Vodě odolné hodinky neodolají silným dešťům ani slabším srážkám. Při umývaní si rukou buďte při nošení vodě odolných hodinek opatrní.

    Při vodě odolném modelu je důležité, aby byla před používáním pod vodou korunka pevně uzavřena. Navíc byste nikdy neměli tlačítka používat pod vodou. Taky nechte vodě odolnost svých hodinek zkontrolovat v specializované prodejně v pravidelných intervalech alespoň jednou za rok (tato údržba není hrazena naší zárukou)

    Vintage modely by neměly přicházet do kontaktu s vodou, jelikož jsou velmi citlivé.
    Poškození týkající se kontaktu s vodou nejsou kryty naší zárukou. Se svými hodinkami vždy zacházejte opatrně
  • Nikdy nepoužívejte rychlé přepínání data mezi 20:00 - 04:00. V opačném případě riskujete poškození funkce pohybu, které není kryto zárukou. Při nastavovaní času se ujistěte, že je nastavení správné s ohledem na den a noc.
  • “V průběhu jejich života se vintage hodinky nejen nosili. Dnes jsou téměř nezměněné ciferníky nebo náramky vzácnou výjimkou. Proto sběratelé a experti cení na vintage hodinkách právě jejich individualitu, která se čím dál víc odráží na vysokých aukčních a prodejných cenách.
    Nevstupujeme do procesu a vždy necháváme hodinky ve stavu, ve kterém k nám přišli a zajišťujeme pouze pravost kousku, jeho částí a fungování pohybu. Negarantujeme, že hodinky jsou vodě odolné Pamatujte, že předchozí majitelé mohli na svých hodinkách vykonávat pravidelné generální opravy a/nebo servis (např. leštění, rozebírání za účelem inspekce atd.).
    Na všech vintage hodinkách v Chronoexpert byl vykonán test pravosti.“

KONTAKT A DALŠÍ INFORMACE


  • Pokud máte dotazy ohledně naší společnosti, výrobků, registračního procesu, dodacích podmínek nebo čehokoliv jiného, náš profesionální tým vám rád pomůže
  • Jsme vám k dispozici na telefonu, v aplikaci WhatsApp a po e-mailu. Rádi vám pomůžeme!
    • Telefonický kontakt na zákaznický servis Chronoexpert – +34 94 439 27 85
    • E-mailová adresa – support@chronoexpert.com
  • Pracovní doba: Po-čt 9:00 – 18:30, pá 9:00 – 14:30.
  • Chronoexpert sídlí ve městě Bilbao (severní Španělsko). V současné době nemáme k dispozici maloobchodní prostory ani předváděcí místnost
  • Nejprve si prosím zkuste obnovit heslo pomocí odkazu "Zapomněli jste své heslo". Pokud se vám to nepodaří, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese info@chronoexpert.com